Algemene reserveringsvoorwaarden

RESERVERINGSVOORWAARDEN

  • 50% aanbetaling
  • 50% saldo te betalen 45 dagen voor aankomst



Algemene huurvoorwaarden

Inbegrepen in tarieven

  • Lakens en ander huishoudelijk linnengoed
  • Tuinonderhoud
  • Zwembadonderhoud
  • Eindschoonmaak
  • Babybedjes / Hoge stoelen (indien gewenst)
  • Reeks producten van Campo de Ibiza
  • Een welkomstmand (fles biologische wijn, flessen water en een reeks geselecteerde lokale producten)

Niet inbegrepen in tarieven

  • Annuleringsverzekering
  • Toeristen-/milieubelasting (€ 0,55 – € 2,20 per persoon per dag, afhankelijk van het seizoen. Kinderen onder de 16 zijn vrijgesteld van deze belasting en het tarief wordt met 50% verlaagd na de 9e dag van jouw verblijf)
  • Optionele items of items op verzoek die worden toegevoegd aan jouw uiteindelijke factuur
  • Conciërgediensten van Prestige Properties

Verhuurvoorwaarden

  • Kinderen moeten te allen tijde worden begeleid door een volwassene bij gebruik van jacuzzi, zwembad, sauna of hamam
  • Het organiseren van feesten of evenementen in de woning is niet toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Prestige Properties. De verhuurklant is de enige aansprakelijke voor alle schade, letsel of juridische procedures ten gevolge van dergelijke acties.
  • Niet alle woningen beschikken over een veiligheidshek rond het zwembad
  • Zwembaden hebben geen badmeester
  • Roken is niet toegestaan in de woning
  • Het huis moet in dezelfde toestand worden achtergelaten als ten tijde van de aankomst, zo niet kunnen kosten in rekening worden gebracht aan de klant.
  • Alle schade of kosten voor defecte voorwerpen worden verrekend met de borgsom.
  • Huisdieren zijn over het algemeen niet toegestaan (als je met huisdieren reist, neem dan contact met ons op om je te informeren in welke woningen huisdieren zijn toegestaan).
  • Check-in: Vanaf 16:00 u – Check-out: 10:00 u (Tijdens het laagseizoen zijn tijden voor check-in en check-out flexibel. Neem contact op met het verhuurbureau om mogelijkheden te bespreken)
  • Het verhuurbureau verzoekt je om 2 weken voor aankomst contact op te nemen om jouw vluchtnummer/ferrygegevens door te geven, evenals de aankomsttijd, om het ophalen van de sleutels of vervoer vanaf het vliegveld te regelen.

Borgsom

  • Je dient de borgsom te betalen voordat je toegang krijgt tot de woning (dit bedrag kan variëren van € 600 tot € 10.000, afhankelijk van de woning, dit wordt vermeld op jouw reserveringsbevestiging).
  • Als de borgsom niet wordt betaald, behouden we ons het recht voor je geen toegang te verlenen tot de woning.
  • De volledige borgsom wordt binnen 7 dagen na check-out geretourneerd (mits de woning is achtergelaten in de oorspronkelijke staat, zonder schade of defecte voorwerpen).

Annuleringsbeleid en annuleringskosten

Annulering van de reservering door u (huurder):

  • Alle wijzigingen of annuleringen van reserveringen dienen via e-mail te worden meegedeeld ([email protected])
  • Het annuleringsbeleid is van toepassing conform de plaatselijke tijd van de villa
  • Als je meer dan 90 dagen voor de ingangsdatum van de huur annuleert, worden aanbetaalde bedragen alleen gerestitueerd als iemand anders reserveert voor deze datums. Als we de woning niet opnieuw kunnen boeken, worden er annuleringskosten van 30% van het totale huurbedrag in rekening gebracht.
  • Bij annulering tussen 45 en 90 dagen voor de ingangsdatum van de huur: er worden annuleringskosten in rekening gebracht van 30% van het totale huurbedrag.
  • Bij annulering tussen 45 en 30 dagen voor aanvang van de huur: de annuleringskosten bedragen 50% van het totale huurbedrag.
  • Als u minder dan 30 dagen voor de huuringangsdatum annuleert: er is geen terugbetaling mogelijk.
  • We raden de huurder ten zeerste aan om een annuleringsverzekering af te sluiten in geval van onvoorziene omstandigheden die beschermd moeten worden tegen volledig verlies van middelen.

Annulering van de reservering door de eigenaar:

  • In het onwaarschijnlijke geval dat we jouw reservering moeten annuleren (om redenen die redelijkerwijs buiten onze macht liggen), informeren we je hier zo spoedig mogelijk over.
  • In het onwaarschijnlijke geval dat een wijziging moet worden aangebracht of de specifieke vakantieaccommodatie moet worden geannuleerd, zullen we je daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen en zullen we, indien gewenst, proberen een alternatieve, soortgelijke vakantieaccommodatie te regelen voor dezelfde datums als de oorspronkelijk gereserveerde datums. Als er geen alternatieve accommodatie kan worden geregeld, wordt de huur van de villa terugbetaald.

Verzekering

  • Noch de Prestige-accommodaties, noch de eigenaar van de accommodatie maken zich verantwoordelijk voor eventuele verliezen, overvallen of lichamelijke schade die in de accommodatie is ontstaan. We raden de huurder ten zeerste aan om een specifieke reisverzekering af te sluiten om voor deze eventualiteiten te zorgen.

Aansprakelijkheid van het bedrijf

  • Prestige Properties Rentals S.L. fungeert slechts als tussenpersoon tussen eigenaren en huurders en is uitsluitend verantwoordelijk voor het geven van nauwkeurige informatie over beschikbare woningen, voorzieningen en de exacte locatie. Er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor letsel, ongevallen, vertragingen of andere klachten met betrekking tot de verhuur van de woning.

Specifieke voorwaarden per villa

Specifieke voorwaarden kunnen van toepassing zijn op afzonderlijke villa’s.

Als je vragen of twijfels hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons verhuur team dat je graag zal helpen.

Je kunt ons bellen op: + 34 971 190 455 of stuur een e-mail naar[email protected].

Wij wensen je een aangenaam verblijf!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat u hiermee akkoord gaat, maar u kunt zich desgewenst afmelden. meer informatie